Autor |
Jakie mi gry polecacie? |
@rwwpl Super Administrator
|
Dodane dnia 10-06-2015 00:11 |
|
|
Dobra, og??lnie mam niby nowego kompa, przynajmniej takiego Â?e GTA IV dziaÂ?a na najwyÂ?szych a GTA V na wysokich.
A wi??c, pomyÂ?laÂ?em Â?e m??gÂ?bym w ko??cu pozna?? jeszcze jakieÂ? inne gry. Bo w sumie to w maÂ?o gier graÂ?em.
M??j sprz??t
Windows 7 x64 (64bit)
Intel i3 4160 (4 wÂ?tki) / (2 rdzenie) / (3.6GHz)
8GB Ram DDR3
Geforce GTX 750Ti (2GB) / (128bit)
Sprz??t jakiÂ? super pro to nie jest, ale myÂ?l?? Â?e kaÂ?da nowa gra mi ruszy na Â?rednich.
Tak przy okazji, jak ktoÂ? gra w wota na telefonie lub na kompie, niech pisz?? (chociaÂ? na kompie nie gram od roku, to mog?? wr??ci??, Tiery V i tu i tu).
Druga sprawa, nie pisa?? mi tu o jakimÂ? lolku czy majnkrafcie...
Trzecia sprawa, mogÂ? by?? r??wnieÂ? gry dla PS2 (pcsx2 daje sobie spokojnie rad?? z grami w 50-60fps). Tylko Â?eby to nie byÂ?y jakieÂ? pokemony czy coÂ? innego tego typu.
Edytowane przez rwwpl dnia 10-06-2015 00:15 |
|
Autor |
RE: Jakie mi gry polecacie? |
^Genesis Administrator
|
Dodane dnia 10-06-2015 00:30 |
|
|
Sprz??t podobny do mojego, r??Â?nica tylko taka, Â?e ja mam 4150, i GTX 660 - ale generalnie, jeÂ?li jesteÂ? zainteresowany RPGami, koniecznie zapoznaj si?? z seriÂ? Risen. MoÂ?esz spr??bowa?? liznÂ??? teÂ? troch?? survival horror, najbezpieczniej Alan Wake, chociaÂ? sama treÂ??? merytoryczna moÂ?e Ci?? zanudzi??. ZÂ?Â? grÂ? nie jest teÂ? na pewno Diablo III, polecam og??Â?em na nock?? czy dwie. OczywiÂ?cie te wszystkie tytuÂ?y nie wymagajÂ? kosmicznego komputera, po prostu warto w nie zagra??, moim zdaniem. Ewentualnie, moÂ?e sÂ?yszaÂ?eÂ? o Project CARS? Poczytaj, moÂ?e Ci si?? spodoba. No i o WiedÂ?minie nie wspominam.
The Cocks Staunton Stadium. Everyone could be a Cock today! |
|
Autor |
^Vandi Administrator
|
Dodane dnia 10-06-2015 16:32 |
|
|
Na PS2 pierwszego Devil May Cry'a polecam :P |
|
Autor |
^Wrzosio Administrator
|
Dodane dnia 10-06-2015 17:57 |
|
|
VandiPL napisaÂ?/a: